Start Oferta Szkolenia Regulamin

Regulamin

REGULAMIN SZKOLEŃ/KURSÓW/WARSZTATÓW

  • 1 Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy regulamin określa zasady udziału w kursach/szkoleniach/warsztatach organizowanych przez Wielkopolski Instytut Psychoterapii Ośrodek Psychoterapii Dzieci, Młodzieży i Rodzin oraz Szkoleń Podyplomowych (WIPDZMR) mieszczący się przy ul. Ścinawskiej 3 w Poznaniu, NIP: 972-010-64-12
  2. Niniejszy regulamin nie ma zastosowania do 5 letnich, atestowanych przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne i Psychologiczne Kursów Psychoterapii. 
  • 2 Definicje
  1. Kursy/szkolenia/warsztat – Kursy/szkolenia/warsztaty, na które może się zapisać osoba określona w kryteriach doboru grupy zamieszczonych w ogłoszeniu.
  2. Kursy/szkolenia/warsztaty zaplanowane – Kursy/szkolenia/warsztaty, których termin został wstępnie określony.
  3. Kursy/szkolenia/warsztaty potwierdzone lub odwołane – Kursy/szkolenia/warsztaty, których realizacja w danym terminie została potwierdzona lub odwołana przez Organizatora.
  4. Organizator – Wielkopolski Instytut Psychoterapii Gabinet Psychiatryczny Rafał Antkowiak ul. Ścinawska 3, 60-178 Poznań, NIP: 972-010-64-12,
  5. Zgłaszający na kursy/szkolenia/warsztaty – osoba fizyczna lub prawna, zobowiązana do uiszczenia należności za kursy/szkolenie/warsztat. Zgłaszający na kurs/szkolenie/ warsztat nie musi być jednocześnie jego uczestnikiem.
  6. Uczestnik – osoba, która wyraziła wolę uczestnictwa w kursie/szkoleniu/warsztacie poprzez przesłanie wypełnionej „Ankiety zgłoszeniowej”.
  7. Potwierdzenie – wiadomość pisemna w formie e-maila, wysłana przez Organizatora kursu/szkolenia/warsztatu do zgłaszającego się Uczestnika na w/w zajęcia, potwierdzająca przyjęcie zgłoszenia oraz wpis na listę uczestników.
  8. Rezygnacja ze szkolenia – przesłanie pisemnej informacji w formie e-maila lub listownie przez Zgłaszającego na kurs/szkolenie/warsztat Organizatorowi szkolenia o wycofaniu uczestnika/ków z udziału w/w zajęciach. A także automatyczne skreślenie z listy uczestników, w przypadku niedopełnienia przez Uczestnika/ków wymogów zgłoszeniowych dotyczących kursu/szkolenia/warsztatu i braku uiszczenia opłat.
  9. Zgłoszenie – wypełniona przez Zgłaszającego na kurs/szkolenie/warsztat „Ankieta zgłoszeniowa”.
  10. Opłata za kurs/szkolenie/warsztat – opłata, którą pobiera Organizator kursu/szkolenia/warsztatu za uczestnictwo w/w zajęciach, za jego organizację i prowadzenie oraz związane z tym koszty zawarte w podanym ogłoszeniu. 
  • 3 Warunki uczestnictwa w kursie/szkoleniu/ warsztacie
  1. Informacja o organizowanych kursach/szkoleniach/warsztatach przez Wrocławski Instytut Psychoterapii przekazywana jest potencjalnym uczestnikom w formie:
    • Terminarza i cennika kursów/szkoleń/warsztatów – publikowanego na stronie internetowej: www.wip-dzmr.poznan.pl
    • Działań marketingowo-promocyjnych.
  1. Podstawą uczestnictwa w kursie/szkoleniu/warsztacie jest przesłanie wypełnionej ankiety zgłoszeniowej i uiszczenia odpowiedniej opłaty.
    Zgłoszenie uczestnictwa w kursie/szkoleniu/warsztacie należy przesłać do WIP DZMR, korzystając z ankiety zgłoszeniowej umieszczonej na stronie internetowej www.wip-dzmr.poznan.pl. Zgłoszenie można przesłać mailem i/lub pocztą. Zgłoszenia przyjmujemy najpóźniej do momentu zamknięcia listy przyjęć. Po upływie tego terminu zgłoszenie uczestnictwa jest dopuszczalne na podstawie uprzedniego telefonicznego uzgodnienia z Instytutem i przesłania wypełnionego formularza zgłoszenia w jednej z wyżej określonych form. Zgłaszający/Uczestnik zajęć dokonuje wpłat według terminów przesłanych drogą mailową, bądź umieszczonych na stronie internetowej Instytutu.
  1. Po otrzymaniu wypełnionej „Ankiety zgłoszeniowej”, Organizator wysyła w terminie do 7 dni roboczych, na adres e-mailowy wskazany w formularzu potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
  2. Liczba uczestników szkolenia/warsztatu jest ograniczona, o wpisie na listę uczestników decyduje kolejność wpłat.
  3. Zgłoszenia, które nadejdą po zamknięciu listy będą umieszczone na liście rezerwowej, o czym Zgłaszający/Uczestnik szkolenia/warsztatu zostanie poinformowany. 
  4. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji szkolenia tj. terminu płatności, numeru konta oraz czasu i miejsca odbywania zajęć, uczestnicy otrzymają za pośrednictwem poczty elektronicznej przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
  • 4 Sposób kształcenia
  1. Umiejętności uczestników weryfikowane będą poprzez:
    • aktywność  podczas ćwiczeń wymagających zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia,
    • dyskusje i zadawanie pytań ze strony zarówno wykładowcy, jak i uczestników.
  1. Istnieje możliwość odrobienia nieobecności na zajęciach, z kolejną edycją warsztatów.  Takie odrobienie nieobecności musi  każdorazowo zostać uzgodnione z Dyrektorem Instytutu.
  • 5 Sposób potwierdzenia ukończenia szkolenia
  1. Wszyscy uczestnicy otrzymają zaświadczenie uczestnictwa wydane przez WIP DZMR  na podstawie listy obecności oraz wyników kształcenia (patrz § 4). 
  2. Zaświadczenie zawiera następujące informacje:
    • imię i nazwisko uczestnika,
    • tytuł szkolenia,
    • imię i nazwisko prowadzącego oraz kierownika naukowego,
    • data i miejsce szkolenia,
    • liczba dni/godzin szkolenia,
    • podpis prowadzącego.
  • 6 Warunki płatności
  1. Wysokość opłat za kurs/szkolenie/warsztat zgodna jest z obowiązującym cennikiem kursów/szkoleń/warsztatów zamieszczonym na stronie www.wip-dzmr.poznan.pl.
  2. Cena kursu/szkolenia/warsztatu obejmuje: zajęcia szkoleniowe, materiały dydaktyczne, serwis kawowy w przerwach.
  3. W przypadku, gdy ogłoszenie zawiera informacje o możliwości rozłożenia opłat na raty lub o dodatkowych opłatach, pozostała część opłat, musi zostać wniesiona w terminie lub w terminach wyznaczonych przez Organizatora.
  4. W tytule przelewu należy podać: tytuł kursu/szkolenia/warsztatu oraz imię i nazwisko.
  5. Faktura zostanie wystawione po zakończeniu kursu/szkolenia/warsztatu i będzie gotowe do odbioru osobistego lub zostanie wysłane na adres wskazany w „Ankiecie zgłoszeniowej”. Rachunki za dokonane opłaty wystawiane są na dane nabywcy, które znajdują się w dowodzie wpłaty.
  6. Na życzenie uczestnika kursu/szkolenia/warsztatu, Organizator wystawi Uczestnikowi w/w zajęć fakturę za uczestnictwo w kursie/szkoleniu/warsztacie.
  • 7 Odwołanie lub zmiana terminu kursu/szkolenia/warsztatu przez Organizatora
  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu kursu/szkolenia/warsztatu lub do odwołania w/w zajęć z przyczyn losowych, niezależnych od WIPDZMR.
  2. Organizator, w przypadku odwołania szkolenia, informuje o tym fakcie Zgłaszającego na kurs/szkolenie/warsztat oraz Uczestnika w/w zajęć. Informacja dotycząca odwołania szkolenia/kursu/warsztatów wysyłana jest na adres e-mail wskazany w „Ankiecie zgłoszeniowej”.
  3. W przypadku odwołania kursu/szkolenia/warsztatu przez Organizatora z jego winy, Zgłaszający na kurs/szkolenia/warsztat Uczestnik w/w zajęć wydaje dyspozycję dotyczącą poniesionych opłat za kurs/szkolenie/warsztat:
    • Zwrotu wniesionych opłat na rachunek bankowy, z którego dokonana była płatność.
    • Pozostawienie wpłaconych środków na rachunku Organizatora, tytułem opłaty za uczestnictwo w szkoleniu/warsztacie, który odbędzie się w późniejszym terminie.
  1. Organizator poinformuje e-mailem Uczestnika szkolenia o wyznaczeniu kolejnego terminu odbywania się w/w zajęć. 
  • 8 Rezygnacja z kursu/szkolenia/warsztatu
  1. Rezygnacja z kursu/szkolenia/warsztatu wymaga formy pisemnej. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w/w zajęciach przez Uczestnika w terminie:
    • Do 30 dni przed dniem rozpoczęcia szkolenia/warsztatu – Organizator zwraca 100% wpłaconych środków.
    • Do 14 dni przed dniem rozpoczęcia szkolenia/ warsztatu – Zgłaszający na szkolenie/warsztat zobowiązany jest do poniesienia opłaty w wysokości 30% ceny w/w zajęć.
    • Krótszym niż 14 dni przed dniem rozpoczęcia szkolenia/ warsztatu – Zgłaszający na szkolenie/warsztat zobowiązany jest do poniesienia opłaty w wysokości 100% ceny w/w zajęć.
  2. W przypadkach szczególnych Organizator może podjąć decyzję o odstąpieniu naliczenia w/w opłat.
  3. Nieobecność na szkoleniu/warsztacie (bez formalnego zgłoszenia rezygnacji) nie zwalnia uczestnika z obowiązku zapłaty 100% ceny w/w zajęć.
  • 9 Dane osobowe
  1. Administratorem danych osobowych jest Wielkopolski Instytut Psychoterapii Ośrodek Psychoterapii Dzieci, Młodzieży i Rodzin oraz Szkoleń Podyplomowych (WIPDZMR) mieszczący się przy ul. Ścinawskiej 3 w Poznaniu, NIP: 972-010-64-12
  1.  Dane osobowe, przetwarzane są przez Organizatora zgodnie z zapisami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zmian. Dziennik Ustaw nr 133, poz. 833).
  2. Dane osobowe gromadzone są wyłącznie w celu, komunikacji, wystawienia zaświadczenia potwierdzającego udział w kursie/szkoleniu/warsztacie oraz w celu prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Administratora Danych Osobowych, w związku z organizowanym szkoleniem/kursem/warsztatem i działań marketingowo-promocyjnych prowadzonych przez Organizatora.
  3. Administrator Danych Osobowych nie będzie przekazywał danych osobowych osobom nieupoważnionym.
  • 10 Postanowienia końcowe
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.