Hipnoza kliniczna i terapeutyczna pozwala, przez wprowadzenie pacjenta w stan transu hipnotycznego na dostęp do specyficznego środowiska terapeutycznego, w którym terapeuta może pracować z pacjentem wykorzystując jego większą otwartość, mniejszą ilość ograniczeń mentalnych oraz wiele możliwości, jakie daje sam trans oraz różne związane z nim zjawiska.
Niniejszy warsztat, będący rozwinięciem modelu pacy w głębokich stanach transowych, skupia się na tym, co zrobić wówczas, kiedy pacjent został już wprowadzony w trans. Zostaną na nim zaprezentowane różne formy i sposoby myślenia strategicznego wypracowane lub zaadaptowane do pracy w głębokich stanach transowych.
Warsztat będzie miał charakter doświadczeniowy. Poza częścią wykładową będzie zawierać demonstracje oraz ćwiczenia jak i analizy przypadków.
Z uwagi na jego charakter, w tym pracę opierającą się częściowo na swoich przeżyciach, zaleca się mieć odbytą wcześniej psychoterapię lub bycie w jej trakcie. Warsztat sam w sobie nie jest psychoterapią i nie stanowi jej ekwiwalentu.
Uczestnicy poznają:
oraz dowiedzą się:
Z uwagi na fakt, że warsztat ma charakter zaawansowany, wymagana jest przynajmniej podstawowa znajomość zagadnienia hipnozy ze szczególnym uwzględnieniem podstaw budowania sugestii.
Warsztaty wzajemnie się uzupełniają, lecz mają charakter rozłączny. Rozwijają komplementarne, niezależne umiejętności. W związku z tym, można w nich uczestniczyć w dowolnej kolejności.
W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu.
Warsztat ma ograniczoną ilość miejsc. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń wraz z dokonaniem opłaty.
Cena:
- do 05.05.2026 r. - 999 zł
- do 02.06.2026 r. - 1199 zł
- do 26.06.2026 r. - 1299 zł
ZAPISY: 601 862 693 lub info@wip-dzmr.poznan.pl
Psycholog, socjolog i psychoterapeuta.
Ukończył między innymi:
1.Całościowe szkolenie z zakresu psychoterapii i hipnozy klinicznej organizowane przez Fundację Miltona H. Ericksona w Phoenix (Arizona) pod kierownictwem Jeffreya K. Zeiga, Brenta B. Geary'ego i Liliany Borges-Zeig.
2.Cykl szkoleń z terapii poznawczo-behawioralnej w Instytucie Becka (Philadelphia) prowadzonych przez Aarona i Judith Beck oraz nauczycieli instytutu.